idiis

Alla inlägg under juni 2012

Av Ida Höglin - 12 juni 2012 14:45

Heej, idag va det sista dagen i skolaan!! :)

Vi har typ plockat ihop ganska mycket och vi såg på film, vi såg på Kalle Blomkvist och Anastasia, dom va inte så braa men...

Men mamma kom och hämtade mig och Emma på lidl och sen åkte vi på komsum.

Men jag ska typ gå ut för mamma tycker inte att jag ska sitta vid datorn för det är ganska varmt ute...

Herrå!!:)<3


//Ida  

:D

Av Ida Höglin - 8 juni 2012 16:47

Heej alla bloggläsare :)  Idag  har jag varit på sjukgymnasten och tränat upp foteen, sen åkte jag till hågestaön, för vi skulle typ ha några lekar och så....!! (:


Oxå följde Tilde med mig hem, och min " extra lärare" skjustade hem med och Tilde för jag har ju brytit foten och jag få inte gå så långt ;)

Och då tog vi något att äta och så...


Och sen satt vi ute på studsmattan och jag åt en macka och då ville Tilde att vi skulle bara ha bikini och då satt vi på oss de.. men sen blev de lite kallare då bytte jag om   


Och nu sitter jag och spelar nord och lyssnar på Jessie J - Price Tag ;)

Äre bara jag som tycker hon äe bra? ;)


Meen herrå ska spela nord ;)




//Ida  

Av Ida Höglin - 6 juni 2012 18:23

Tjaa Alla Bloggläsare!  

Nuu så äe jag hos Emma och hon satt nyss och åt, hon åt hamburgare :)  MM....Gooott 


Snart ska jag lägga upp en bild på när jag har klippt mig och färgat håreet :D

Menjag vet inte riktigt huur man gör så ska fråga Emma.....

Neeeeej.......Imorgon äre skoooola!!!!       

Äre bara jag som intee gillar skolan?!? :O 


Men nuu jag och pratar med Emma på skype, även om vi äe tjugo meter ifrån varann 

Meen hon skriver heeeela tiden på chatten!!         Emma om du läser detta så sluuuuuuuta skriva på chatten!! :D


Men herrå ska prata med Emma på skype :D


//Ida:D

PS. Emma blogg heter www.Emmabieber01.bloggplatsen.se! :)

Av Ida Höglin - 6 juni 2012 13:15

Heej igår så klippte jag mig, har klippt axellångt och sån här lugg!!

Och idag färgade jag håret typ brunt - rött  

Och nu sitter jag och lyssnar på Chris Medina - What Are Worlds :D

Den äe bra:)


Men Justin Bieber har misshandlat en papparazzi (stavning)

Jag fattar inte dee!!   


Men det va ett ganska kort inlägg för jag har nyss duschat och sitter i morgonrock (stavning)

Ska klä på mig!  





// Ida    


Av Ida Höglin - 3 juni 2012 14:23

Heej nu ska jag visa en bild som min syrra har gjort: 

Visst äe den fiin!!??   


Men nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber - Never Let You Go!    

Jag ska snart till en kompis som heter Emma, fast vi ska först hämta Meja och sen åker vi till Emma!!    

Dom äe mina bästisar  


Oxå äe jag inne på stardoll, jag gjorde gubben igår och sen fick jag 500 stardollars oxå gick jag in nyss och då fick jag 500 stardollars till! Bra va??


Men jag ska sitta och nörda på stardoll och lyssna på Justin!!  



// Miiig!!:)<33   

Av Ida Höglin - 2 juni 2012 12:46

HEEEEEJ!!<3


Idag så vaknade jag runt kl 09.45


Och sen åt jag frukost och sen duschade jag :)


Och nu har mormor och bengt kommit! (Min mormor och morfar äe skilda)


Och idag tänker jag bara ta det luuungt :D Bara chilla :)

Jag vet inte om vi ska gå på cruisingen ikväll?! ;) Vet inte riktigt om det stavas "cruisingen"?


Men nu ska jag gå in på nord och lyssna på "Justin Bieber - Forever" Han äe sååå braaa!!!!<3 :D




// Världens snyggaste tjej :D


PS. Jag har tagit bort gipset ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards