idiis

Alla inlägg under maj 2012

Av Ida Höglin - 15 maj 2012 16:53

Heej alla bloggläsare!!!<3

Idag va jag på skolan och sen åkte jag hem!!


Har typ inte haft något att göra!! Har haft skiiiiit tråkigt men tio i sju ska jag på lillsyrrans fotbollsmatch!! 


Hennes första match :)


Men jag ska typ äta nu å!!<3






Det va ett ganska kort inlägg men jag orkar inte skriva något mer! :D



//Ida!! :D <33333

Av Ida Höglin - 15 maj 2012 16:53

Heej alla bloggläsare!!!<3

Idag va jag på skolan och sen åkte jag hem!!


Har typ inte haft något att göra!! Har haft skiiiiit tråkigt men tio i sju ska jag på lillsyrrans fotbollsmatch!! 


Hennes första match :)


Men jag ska typ äta nu å!!<3






Det va ett ganska kort inlägg men jag orkar inte skriva något mer! :D



//Ida!! :D <33333

Av Ida Höglin - 13 maj 2012 12:13

Godmorgon!! Jag har typ nyss vaknat ! (va uppe till fyra inatt)

Jag e trött som faan!! :D

Men jag snart gå och se "the proposal" Den skiit bra :)

Men jag sitter och lyssnar på Justin Bieber-Pray!!


Never Say Never va skiit bra igår!! :D 


Men det här va ett kort inlägg för jag ska se "the proposal" hejdå!!

Av Ida Höglin - 12 maj 2012 18:19

Heej!<3 Idag vaknade jag kl. 10.20 och sen gick jag och åt frukost och sen duschade jag!! :D Meen det e skiit jobbigt att duscha! Jag har ju gips för att jag har brytit foten!! :(


Men nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber-Pray!!

Han ägeeer!! Och e skiit snygg<3


Meen jag ska snart se på Never Say Never!! Den e säkert jätte bra! 

Den handlar och Justiin Bieber<3 :D


Men jag e hos morfar för att mamma och pappa ska vara med i en sak som heter matstafetten! (stavning)


Vi har typ nyss ätit :)

Vi åt: Grillad kyckling med strips oxå hade vi gurka och tomat oxå kokade morfar brocolli! :D <3


Men herrå jag ska äta caaaandy!!<3



//Ida


PS.singel















Neej bara skoja!!<3 :P

 

Av Ida Höglin - 11 maj 2012 16:31

hejj hejj alla bloggläsare!!<3

Idag har jag varit på skolan sen kom min pappas moster och hämtade mig Emma T och Meja!! :D

Min pappa har bilen idag på jobbet så hans moster kom och hämtade oss :)

Men när vi kom hit så åt vi en macka och drack OBOY! Det va skiit gott<3 Men sen kom Vilhelm hit! Och vi gick upp till Emmas rum och då körde vi sanning eller konka (stavning)

Sen gick vi ut och hoppade studsmatta :D Sen kom vi in och va jätte blöta för det regnade ute :(


Sen lekte vi mamma och barn!! Men det var inte så roligt!! :D <3


Men herrå ska äta!!!<3 (e vrålhungrig) 



//Ida<33


PS. vilhelms blogg heter www.skid-vilhelm.bloggplatsen.se!! :D


Av Ida Höglin - 9 maj 2012 18:52

Heej alla bloggare! Idag har jag varit på skolan och jag skulle ju egentligen vara med Aylin efter skolan men hon åkte hem :(

Så jag e med Emma istället!!<3 Hennes blogg heter www.emiisan.bloggplatsen.se :D

Men idag efter skolan så kom pappa och hämtade mig och Emma och då när vi kom hem till mig så fikade vi!! Och sen kom mamma och pappa och min lillasyster hem efter ett tag, för dom va någonstans :) Och då åt vi middag och sen åkte vi hem till henne!! ;)

Och idag satt Emmas pappa upp deras studsmatta som dom fick idag, o då hoppade vi!!<3

Men hejdå ska hoppa studsmatta!! <3 :D



//Ida!!<333 ;)

Av Ida Höglin - 8 maj 2012 18:54

Heej nu sitter jag och lyssnar på Carly Rae Jepsen-Call me maybe!! Hon e jätte bra! :D

Men jag har inte bloggat på jätte länge för att jag har inte haft tid! :) 

Men idag har jag varit på skolan, och efter skolan så åkte jag till optikern och kollat på ett par glaasögon!!<3 Men jag får glasögorna om en och en halv vecka!! :) Lääängtar!!!! :D <3333333333333

Dom e skiit snygga!<3 

Men jag ska köpa en dator och då kan jag lägga ut en bild på dom!! För vi har ingen webbkamra på våran dator!!:(

Vill vara hemma från skolan imorron!! Har skiit ont i foten (har brytit den) och i huvudet!! Men jag vill ändå gå på skolan imorron föör jag ska vara meed Aylin då!!<3

Men herrå ska äta en macka!!<3



//Ida!<3          

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards